လမ္းအိုေလး

beyond chaOs

ရုပ္ရွင္ကဗ်ာ – ၁၆ (ေမာင္ေဒး)

Leave a comment

ေႏြ အိမ္ျပန္လာေသာအခါ ဇနီးျဖစ္သူ မိုးကို မိတ္ေဆြျဖစ္သူ ေဆာင္းႏွင့္အတူ အိပ္ရာေပၚတြင္ ေတြ႕လိုက္ရသည္။ ေႏြသည္ အံဆြဲထဲမွ ေသနတ္ကိုထုတ္၍ ပထမ ေဆာင္းႏွင့္ မိုးကို ပစ္သည္။ ထို႔ေနာက္ ေသနတ္ေျပာင္းဝကို သူ၏ ပါးစပ္ထဲသို႔ ထည့္လိုက္သည္။ ဤကား ရာသီဥတု ေဖာက္ျပန္ျခင္း၏ အစျဖစ္၏။ ကေစာ္ေဖာက္မွသာ အရက္ကို ရ၏။ အခ်ိန္ၾကာလာသည္ႏွင့္အမွ် သူ႔ထက္သူ လူစြမ္းေကာင္းမ်ား တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ ေပၚလာသည္။ ဤသည္က တရုတ္သိုင္းကားထဲတြင္ ျဖစ္သည္။ အျပင္ေလာကတြင္မူ ေယာက်ာ္း၏ ညႇဥ္းပန္းႏွိပ္စက္ျခင္းကို ခံရေသာ မိန္းမအား မည္သည့္ လူစြမ္းေကာင္းကမွ လာ၍မကယ္ပါ။ အျပင္ ၃၇မင္းသည္လည္း အတြင္း ၃၇မင္းကို ေတာ္လွန္ရန္ ႀကိဳးပမ္းေနရ၍ မအားလပ္ပါ။ ကိုႀကီးေက်ာ္သည္ကား ဘီအီးဆိုင္တြင္သာ အခ်ိန္ကုန္ေနသည္။ ေႏြသည္ ေသနတ္ကို ပါးစပ္ထဲ ထည့္ခဲ့ေသာ္လည္း ခလုတ္ကို မဆြဲျဖစ္ခဲ့။ သို႔ေသာ္ ကြင္းျပင္ႀကီးတစ္ခုဆီသို႔ သြား၍ သူ၏ေခါင္းကို ဆြဲျဖဳတ္လိုက္သည္။ လည္ပင္းငုတ္တိုႀကီးမွ ေသြးမ်ား ပန္းထြက္လာ၏။

(Carlos Regadas ၏ Post Tenebras Lux)


(ရုပ္ရွင္ကဗ်ာမ်ား – ေမာင္ေဒး။ ၾသဂုတ္၊ ၂၀၁၅ – ႏွစ္ကာလမ်ား။)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s