လမ္းအိုေလး

Løøps of Resistance …

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အသံခုနစ္ထပ္ (တာရာမင္းေ၀)

Leave a comment

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အသံခုနစ္ထပ္ (တာရာမင္းေ၀)
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အသံခုနစ္ထပ္ (တာရာမင္းေ၀)ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အသံခုနစ္ထပ္ (တာရာမင္းေ၀)ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အသံခုနစ္ထပ္ (တာရာမင္းေ၀)ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အသံခုနစ္ထပ္ (တာရာမင္းေ၀)athan2_cathan2_dathan3_aathan3_bathan3_cathan4_aathan4_bathan4_cathan5_aathan5_bathan5_cathan6_aathan6_bathan6_cathan7_aကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အသံခုနစ္ထပ္ (တာရာမင္းေ၀)


(ငါ့ဆီလာ၍ ျပန္ထြက္သြားေသာ အခ်စ္ဝထၳဳ ႏွင့္ အျခားဝထၳဳတိုမ်ား – ကေလာင္စံု။)

Leave a Reply

