လမ္းအိုေလး

Løøps of Resistance …

ပန္းေရာင္ႏွင္းဆီပြင့္ (သို႔မဟုတ္) မာရီယာ - ငယ္ငယ္ (ေက်ာက္ဆည္)

ကဗ်ာမွာ သက္ေစာင့္ဓာတ္ ဘယ္ႏွမ်ိဳးပါလဲ – ငယ္ငယ္ (ေက်ာက္ဆည္)

Leave a comment

အလိုဆႏၵေတြ ကြဲျပားဖို႔ အလင္းေတြ မလံုေလာက္သမွ်
အသြားအျပန္ေတြက နာရီလက္တံေတြလို သစ္ရြက္၊ သစ္ကိုင္း၊ ပင္စည္၊ ေျခလွမ္းေတြ
တစ္ဆင့္စီ
ေလွကားဆိုေပမယ့္ အတက္အဆင္း မေသခ်ာဘူး
ေပ်ာက္ကင္းႏိုင္တဲ့ ေရာဂါတိုင္းလဲ ေဆးညႊန္းမတူတဲ့အခါ
စား၊ လာ၊ သြား၊ ေန၊ ေသ အၿမဲကပ္ေနတာ တစ္စိတ္ၿပီးမွ တစ္စိတ္
အရည္အေသြးဆိုတာ ထမင္းထဲ ထည့္စားဖို႔ မွ်တစာလား
သေဘာသဘာဝမတူတဲ့ လမ္းေၾကာင္းေတြေပၚ စိတ္ကူးနဲ႔ လက္ေတြ႕ဟာ
တစ္လမ္းေမာင္းမွာ စိုက္ျမားတန္းလန္းနဲ႔
ဘယ္ဆိုးေဆးမွ ပကတိအလွလို ေနရာမက်တဲ့အခါ
အႏၱရာယ္မျဖစ္ဖို႔ေတာ့ သတိျပဳပါ၊ ကဗ်ာဆိုတာ
လိုင္စင္မရွိပဲ ေမာင္းလို႔ရတဲ့ၿမိဳ႕။
ေတာင္ေပၚမွာ ရြာတဲ့ မိုးနဲ႔ တံစက္ျမိတ္က က်တဲ့ မိုး
မိတ္ေဆြ၊ ခင္ဗ်ား မိုးရြာထဲ လမ္းေလွ်ာက္ဖူးပါသလား
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ စိမ္းလန္းလာတဲ့အထိ
သက္တံတစ္ခုကို ေမာ့ၾကည့္ဖူးပါသလား
စိတ္ရဲ့ ေရာင္စဥ္ေတြ ျဖဴစင္သြားတဲ့အထိ
ပရိုတင္း၊ လိုင္စင္းကဗ်ာကို ဘယ္အာဟာရလို႔ ဓာတ္ခြဲျပလို႔ မရတဲ့အခါ
ကိုယ့္က်န္းမာေရးနဲ႔ ကိုယ္အဆင္ေျပတာပဲ ေရြးပါ
တံခါးဖြင့္ၾကည့္တယ္ မရွိဘူး၊ ေကာင္းကင္ေမာ့ၾကည့္တယ္ မရွိဘူး၊ ေျမျပင္ငံု႔ၾကည့္တယ္ မရွိဘူး
အခ်စ္နဲ႔ ေနာက္ဆက္တြဲ လိင္ကိစၥေတြက ျဖတ္တိုက္တဲ့ ေလျပည္ထဲ ပါသြားတာလား
သစၥာမဲ့မႈအတြက္ ေဆြးျမည့္ေနရေလာက္ေအာင္ ခင္ဗ်ားႏွလံုးသား
သတၱိမေၾကာင္သင့္ဘူး
ကံၾကမၼာကို ေျမဆီေကာင္းေကာင္းနဲ႔ စိုက္ပ်ိဳးဖို႔
ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ရဲရဲရင့္ရင့္ေဝဖန္မႈဟာလည္း ထိုက္သင့္တဲ့ ခြန္အားပဲ
ေပ်ာ္ရႊင္ေၾကာင္းသက္ေသျပဖို႔ လႈပ္ျပစရာ အျမီးမရွိတဲ့အခါ
ခုနစ္ရက္သားသမီးပီပီ ပြဲမၾကည့္လဲ အိပ္ေရးပ်က္တယ္
တစ္ေန႔တာ အျဖစ္အပ်က္ကို မွန္ေကာင္တာေပၚ တင္ထားခ်င္တဲ့အခါ
စႏၵရားပဲ တီးတီး ဝါးလက္ခုပ္ပဲ ကိုင္ကိုင္ ခ်ိဳမိုင္မိုင္ကလို႔ေတာ့ မရႏိုင္ေတာ့ဘူး
အဆင္မေျပမႈေတြက ကိုယ့္ဒူးကိုယ္ခၽြန္တတ္သမို႔ ဓားေသြးသလို ကိုယ့္စိတ္ကိုယ္ေသြးဖို႔
ထီးတစ္ေခ်ာင္းဖြင့္လိုက္ စကားလံုးေတြက မိုးမလံု ေလမလံု
ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ကိုယ့္စိတ္ကိုယ္ အုပ္ခ်ဳပ္ဖို႔ စံနမူနာ ေတးတစ္ပုဒ္ေတာ့ ထားသင့္တယ္
လြတ္လပ္တဲ့ သီခ်င္းဆိုေပမယ့္ ထင္သလို ဆိုထားတာ မဟုတ္ဘူး
ေနေရာင္ျခည္ဆိုတာ
အရိပ္ကိုသာ လိုသလို ျပဳျပင္လို႔ ရခ်င္ရမယ္ ပကတိအရပ္ကိုေတာ့
လွည့္စားႏိုင္မွာ မဟုတ္ခဲ့
ခံစားခ်က္ေတြ ၿဂိဳဟ္ပတ္လမ္းမွားေျပးတဲ့အခါ
သိမ္ငယ္တဲ့ စိတ္၊ ဝိညာဥ္က တစ္ဖက္၊ အားတင္းတဲ့ ခႏၶာကိုယ္က တစ္ဖက္
ေပၚဦးေပၚဖ်ားကို မေတာင့္တပါနဲ႔၊ ရာသီစာကိုပဲ ႏွစ္သက္ဖို႔ ေလ့က်င့္ပါ
ေဖာက္ျပန္တတ္တဲ့ ႏွလံုးသားဟာ
အႏုပညာနဲ႔ မပတ္သက္တဲ့ ရွင္သန္မႈသက္သက္
စိတ္ဝိညာဥ္ရဲ့ သိမ္ေမြ႕မာေက်ာမႈဝတ္ရံုလႊာဆိုတာ ကိုယ္က်င့္တရားပဲေလ
အကယ္၍ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ လူမေသပဲ နာမည္ေသၿပီဆိုပါစို႔
ႏွလံုးသားျဖဴစင္ေၾကာင္း အႏုပညာနဲ႔ သက္ေသျပလို႔ မရႏိုင္ေတာ့
ကဗ်ာမွာပါတဲ့ သက္ေစာင့္ဓာတ္ဟာ
ကမာၻေျမသိတဲ့ ရွက္ျခင္း၊ ေၾကာက္ျခင္း၊ သစၥာတရားနဲ႔ ကိုယ့္စိတ္ကိုယ္အစိုးရ
မထင္ရွားတဲ့ ေဒသတစ္ခုျဖစ္တယ္။

(ပန္းေရာင္ႏွင္းဆီပြင့္ (သို႔မဟုတ္) မာရီယာ – ငယ္ငယ္ (ေက်ာက္ဆည္)။ ၂၀၁၂ – ပန္းသာႏုစာေပ။)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s