လမ္းအိုေလး

Løøps of Resistance …

သစၥာနီ

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ)

Leave a comment

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ)
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) -  စာမ်က္ႏွာ ၁ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၁ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၁

[page2 content]

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၃ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၃ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၃
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၄ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၄ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၄
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၅ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၅ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၅ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၅
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၆ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၆ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၆ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၆
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၇ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၇ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၇ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၇
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၈ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၈ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၈
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၉
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၉
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၉
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၁၀ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၁၀
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၁၁ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၁၁ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္၀တၱဳတိုမ်ား (သစၥာနီ) - စာမ်က္ႏွာ ၁၁


(စကၠဴေပၚကသစ္ပင္ႏွင့္ အျခား၀တၳဳတိုမ်ား – သစၥာနီ။ အေနာ္မာ – ၁၉၉၉)

Leave a Reply

